параметры поиска
Завітай до магазину!
Шапка червонаКнига В. КличкоРукавички сувенірніРукавички сувенірні Усик


Дон Кинг: Поветкин стал настоящим позором!

19 декабря 2016
article9660.jpg

Скандально-знаменитый промоутер экс-чемпиона мира в супертяжёлом весе по версии WBC Бермейна Стиверна Дон Кинг, резко отозвался об Александре Поветкине, который сдал положительный допинг-тест перед боем с канадцем за титул временного чемпиона мира WBC. Напомним, в допинг-пробе Поветкина было найдено запрещённое вещество остарин, после чего WBC отказался санкционировать титульный бой за звание временного чемпиона между Поветкиным и Стиверном. Команда Поветкина использовала "запасного" боксёра — француза Жоанна Дюопа и Поветкин нокаутировал Дюопа в шестом раунде. Дон Кинг намерен подать в суд на главу промоутерской компании «Мир бокса» Андрея Рябинского за срыв поединка его клиента против Александра Поветкина.
 
«Печально, но этот парень, Поветкин, стал настоящим позором. Он сдал положительный тест перед двумя титульными боями WBC подряд. Я полностью поддерживаю то, чтобы победитель и проигравший определялись на ринге, но пришло время правосудию вступить в дело. Не знаю, что происходит с большим числом российских спортсменов, у которых находят допинг, но это пора прекратить. Нельзя позволять им и дальше так действовать.

WBC должен назначить Бермейна чемпионом и сделать обязательным претендентом на бой с Уайлдером. Есть много боксёров в тяжёлом весе, с которыми можно устроить бой и которые не нарушают правил в каждом поединке», — цитирует Кинга Boxing Scene.

А президент WBC Маурисио Сулейман заявил, что расследование по делу о допинге российского боксёра Александра Поветкина завершится в начале 2017 года.

«Мы начали расследование. Сейчас достаточно мало времени остаётся до Нового года, будет много выходных дней. Мы завершим расследование в начале 2017 года», — заявил Сулейман.
Похожие статьи:

НовостиВладимир Кличко о переговорах по бою с Поветкиным: «Воз и ныне там»

НовостиХулиган Чисора снова хочет драться с братьями Кличко

НовостиКличко: «Детей с Хейден не планируем, но это может случиться в любой момент»

НовостиПоветкин: «Поражение от Кличко давно забыто, двигаемся дальше»

НовостиТайсон Фьюри: «Чисора — придурок и звездный «турист»

Рейтинг: +1 Голосов: 1 2699 просмотров
Комментарии (36)
0 # 19 декабря 2016 в 10:44 -1
На счет Поветкина уже и не знаешь что думать? С одной стороны предоставляют факты,с другой не верится что бы Саня был похож на идиота который вопреки всему хавает запрещенные препараты!
0 # 19 декабря 2016 в 12:04 +4
Скорей всего Поветкин получает эти таблетки без своего ведома... А команда по своим недалеким размышлениям рассчитывает что все выйдет до допинг проб и вот второй облом подряд... А третьего шанса уже могут и не дать scratch
Tvist # 19 декабря 2016 в 15:18 +2
Все значительно проще: Поветкина кто-то тайно кормил пельмешками,а он болезный не в силах был отказаться от своего любимого кушанья.Из достоверных источников удалось получить даже эскиз этого стратегического оружия .Судите сами:

0 # 20 декабря 2016 в 11:42 +2
Талант пропадает по чём зря,
Евгений Панюков # 19 декабря 2016 в 12:43 +3
А мне почему то кажется что это такая многоходовочка по которой Кинг хочет обратно у Рябинского бабло оттяпать проигранное в суде. И уж точно что-то не чисто с этой ситуацией.
0 # 19 декабря 2016 в 12:55 +3
Вполне реальная версия событий
0 # 19 декабря 2016 в 19:59 +2
0 # 19 декабря 2016 в 15:53 -1
Версії версіями, але може бути й так, що невинний витязь-слов'янин і наівний любитель пєльмєшок - це лише такий собі імідж, називайте це як хочте. Я не знаю Олександра і не хочу звинувачувати, проте відкидати варіант "нехорошого дядьки" теж не можу.
Але пригадуючи допінг Маріуша Ваха (там тренер був замішаний, який потім злиняв), та і беручи до уваги,як вся легка атлетика РФ сіла на сраку з допінгом, вважаю, що все ж там всім тренерам "нудно". Чи то команді... не суть. Можна підсунути все. Їм то що??? по пиці буте гребти Саня! Бабки їм Саня заробить. Хотіли змести Стіверна й влаштувати мега-файт з Уайлдером... молодці. А могли б просто натовкти пики в інших версіях (скажімо, той брєд в WBA розгребти, де Повєткіну мало рівних) без всяких препаратів, на чистій підготовці.
Пєчалька. Мінус один толковий боєць. Правда диму без вогню не буває...
0 # 19 декабря 2016 в 21:02 0
Как мой тренер сегодня говорил что Поветкина подставили это игры больших дядей из Америки .В профи - боксе такое творится , что нам и во сне не приснится .
0 # 19 декабря 2016 в 21:56 +1
Я твоему тренеру доверяю.
0 # 19 декабря 2016 в 22:01 +1
Якби це не було сумно і гірко, але в даній ситуації скандальний Дон Кінг абсолютно правий у своїй аргументованій констатації!
Я категорично не поділяю стану загальної ейфорії, яка тут панує після "перемоги" "вітязя" над нещасним французом!!! І взагалі, я точно потрапив на фан-сайт легендарних братів Кличків, а не нахіміченого Повєткіна?!
Я ніяк не збагну, як взагалі можна намагатись виправдовувати того, хто двічі поспіль "спалився" на прийомі заборонених препаратів. Звісно, що можна (як на мене, марно) продовжувати пошуки інших версій та винуватців, фантазувати щодо світової змови проти "екс-Пельмєня", втім ПРАВДА полягає в тому, що "містер Допінг" вже вдруге у поточному році провалив допінг-пробу і це - БЕЗЗАПЕРЕЧНИЙ ФАКТ!!! Навіть, якщо він і про це нічого не знав (що малоймовірно), то це нічого не змінює, адже як голосить загальновідома формула: незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності; й це є дійсно так! Зрештою очевидно, що господін Рябінський був настільки шокованим цією звісткою не тому, що він про це нічого не знав, а через ефект несподіванки, коли все так невчасно вилізло напередодні самого бою.
Також мене дуже дивує захоплення від того, як нашпигований Саша познущався над вщент розтренованим французом. Невже не явно, що в цій пародії на боксерський бій, зарядженість допінгом прогнозовано взяла гору над абсолютною неготовністю; просто потрібно (не боятись) все називати своїми іменами; оскільки справжній поєдинок, це коли два боксери хочуть виявити сильнішого/кращого при однакових стартових умовах (тобто тривалість тренувального періоду та відсутність сторонніх препаратів в їх організмі), й тільки тоді переможця як правило визначає різниця в реальному класі суперників. І навіть, якщо вважати, що Жоан врятував проведення всього боксерського вечора (якщо це жалюгідне видовище після всього таким можна назвати), то він це зробив зависокою, я б навіть сказав невиправданою(!), ціною для свого здоров'я; щиро надіюсь, що він отримав або отримає (якщо обійдеться без чергового обману зі сторони курочки Ряби) належну та достойну фінансову компенсацію за свій героїчний подвиг(!!!). Не сумніваюсь, що якби Дюопа знаходився в такій хорошій формі, як перед поєдинками з Вайлдером і Хеленіусом, то в Повєткіна були б не менші проблеми, ніж в бою з Такамом та й сам бій був би набагато конкурентнішим і цікавішим.
Мене дуже підбадьорило те, що весь світ нарешті дізнався справжню причину того, що заставило "містера Допінга" починаючи з 2013 року перекочувати з цивілізованої Німеччини назад на родіну; адже як наглядно показав бій з Хуком в 2012 році, Повєткін ставши старшим був вже нездатним конкурувати на топовому рівні за рахунок своїх власних фізичних кондицій; після чого йому нічого іншого не залишалося, як повернутися в Росію, де він міг під "кришуванням" корумпованої і дискредитованої "русади" комфортно та безкарно колотися будь-якими забороненими препаратами. Й як результат, нафарширований Саша явив усім найдивовижнішу форму за всю свою кар'єру, яку він почав підозріло демонструвати в наступних свої поєдинках після розгромної поразки Володимиру, а виявляється, що СЕКРЕТ дуже простий, - це ЗАСЛУГА мельдонія, остаріна та хтозна ще чого(!!!), які в комплексі з тренуваннями найкраще цьому сприяють. Просто після заслуженого відсторонення "русади" від провадження антидопінгової діяльності, все почало вилазити боком для усього російського спорту.
І наостанок: незважаючи на мізерну ймовірність того, що я з "допінгованим вітязьом" вкладаємо ідентичне значення в слово "справедливість", втім це абсолютно не заважає мені підтримати його в бажанні того, щоб вона врешті-решт восторжествувала, й він поніс (не зважаючи на те, що я дуже хотів би побачити його чемпіонський бій з Вайлдером) заслужену відповідальність за скоєне порушення (та ще й неодноразово), у вигляді адекватного терміну дискваліфікації, що враховуючи вік росіянина, швидше за все остаточно потопить його боксерську кар'єру разом з сумнівними чемпіонськими перспективами; адже завжди є дія і є її наслідок, за який хтось повинен персонально відповідати!
П.С.: Мені навіть лячно увити масштаби рівня нахіміченості "вітязя" в часи славнозвісної "русади".
0 # 19 декабря 2016 в 22:53 0
Переношу нашу переписку під свій доповнений пост:
Johan Erich #сегодня в 22:01
я тебе дуже поважаю і не буду сперечатися з тобою. скажу тільки що не згоден з тим що ти написав. ти трохи поспішаєш з висновками.


xROIx #сегодня в 22:09 0
Не бачу сенсу шукати винуватих деінде, коли вкотре зафіксовані факти порушення говорять самі за себе. Невже не зрозуміло, чому Рябінський так панічно прагнув провести бої Повєткіна з Кличком і Вайлдером саме в Росії під покровом "русади". Я щасливий, що його плани зазнали краху.


Johan Erich #сегодня в 22:30
організацією бою Володі і Повєткіна займався Хрюнов, Рябінскій тільки дав гроші
0 # 19 декабря 2016 в 23:25 +1
Йохан, я нікому нічого не намагаюсь нав'язати і цілком адекватно відношусь до протилежної точки зору, тим паче коли вона підкріплена аргументами.
Просто я не можу зрозуміти, з чим саме ти зі мною можеш бути не згідний. Невже з тим, що "русада", яка довгий час покривала багатьох російських боксерів, в тому числі і "вітязя", повністю себе дискредитовала? Або ти вважаєш підозріло ідеальну (як для Повєткіна) фізичну форму "екс-Пельменя", яку він набув за останні 3 роки, результатом інтенсивних тренувань за якоюсь революційною методикою імені Івана Кирпи? Після того, як я дізнався властивості остаріну та мельдонію, тепер мені не дивний такий раптовий ефект.
А те що Рябінський всіма силами і за будь-яку ціну перекупляв його чемпіонські бої проти Кличка і Вайлдера свідчить лиш про те, що їм є що приховувати і вони могли б небажано для себе "засвітитися", як в Німеччині, так і в Америці.
Це я до того, що якщо заглянути правді в вічі, то такі висновки напрошуються самі собою, адже факти ніколи не обманюють. Тепер залишилось дочекатися рішення WBC, яке я сподіваюсь буде незалежним і справедливим, а не кимось проплаченим. Годі вже виходити сухим з води!
0 # 19 декабря 2016 в 23:42 +2
Я плюсую.з великим задоволенням поспілкуватися хочу, давай не тут

я почав стежити за боксом коли в 1996 році побачив на екрані телевізора знайомі до болю обличчя братів Кличків. з тих пір я за них вболіваю всією душею. я не фанат Повєткіна, але я не вважаю його не поганим боксером, не поганою людиною. і не вірю що він спочатку підписує програму за чистий бокс, а потім їсть допінг
0 # 20 декабря 2016 в 12:01 +1
Я по поводу РУСАДЫ ничего не говорю , я хочу сказать что Рябинский достойный человек, он не будет заниматься ерундой, ему слишком дорога его репутация.
А по поводу Поветкина ты лично утверждаешь что его форма, это результат приёма химии?
Он по твоему не пашет в зале?
У тебя есть факты? Или ты аппелируешь тем что пишет пресса?
0 # 20 декабря 2016 в 12:29 +2
Вот смотри, вроде как ты красиво и грамотно всё расписал, но по сути ты уже вынес Поветкину Рябинскому приговор, обвинив их в нечестной игре, а то что Поветкина могли подставить ты исключаешь ? Я так понимаю что да.
Почему ты ни слова не написал о том что по началу у Стиверна обнаружили допинг ?
То что промоутером Стиверна является сам "дьявол " во плоти ты забыл.
Ты не помнишь кто был в апреле 2004 промоутером Лемонта Брюстера ?
Может быть Брюстер честно выиграл тогда бой у Володи нокаутом?
Где твои факты , кроме личной неприязни у Поветкину ?
Ещё , это Хрюнов настаивал в 2013 году чтобы тесты делала русада , а не Рябинский.
Слава богу тесты делала НАДА. И между прочим не было информации что Поветкин был под допингом.
0 # 20 декабря 2016 в 14:05 +1
Ты в самом деле думаешь что Рябинский, пытается организовать крупные поединке в России, только потому что хочет что-то спрятать?
Так вот я считаю что он будучи не бедным, вкладывает в бокс свои деньги и везёт поединки на родину , для того чтобы дарить людям в стране праздник, ты об этом не думал? Думаешь в Украине народ не хотел бы пойти на крупный боксерский матч такого уровня?
0 # 20 декабря 2016 в 16:58 -2
Ей , Патриот не знаю как тебя зовут буду звать тебя Патриотом . Ты зачем тыкаешь к старшему человеку ты зачем так себя ведешь ? Ты зачем выписал приговор Поветкину и - за политики что ли ? Вот что тебе скажу меньше смотри политику лучше займись спортом чувак !
0 # 20 декабря 2016 в 18:16 0
На майбутнє, - добре подумай перед тим, як в зверхній формі роздавати поради незнайомцям, конструктивну позицію яких не поділяєш. І тут справа взагалі не в політиці, а в конкретних фактах! Якби я був упереджений до російських боксерів, то я би ніколи не написав, що вважаю несправедливим суддівське рішення в бою Ковальов-Ворд на користь американця. Я взагалі своїми коментами намагаюсь ніколи нікого не ображати, а просто висловлюю власну думку. Тому не тобі мене оцінювати, адже ти навіть не знаєш чи взагалі я цікавлюсь політикою; або чи займаюся я спортом, й якщо так, то яким саме; краще підтягнути свою граматику.
0 # 20 декабря 2016 в 18:24 -2
Ты зачем выписал приговор Поветкину и - за политики что ли ? Вот что тебе скажу меньше смотри политику лучше займись спортом чувак !
0 # 20 декабря 2016 в 18:25 -2
Открой своё личико
0 # 20 декабря 2016 в 15:21 +1
Несчастный Француз , как ты выразился получил 500 000 $
Так что думаю он наоборот счастлив
0 # 20 декабря 2016 в 17:55 0
Я не сумніваюсь, що Повєткін викладається в залі, як і будь-який інший топовий боксер, але чомусь раніше він так атлетично не виглядав. Ще в 2014 році перед боєм з Чаром в багатьох людей його зовнішній вигляд викликав неабиякий подив. А після того, як він провалив дві допінг-проби усі питання відпали самі собою, чим Саша багатьох дуже сильно розчарував. А тепер більш детальніше:
1) Остарін - заборонене Всесвітнім антидопінговим агентством з січні 2008 року сильнодіюча речовина, яку прирівняли до анаболічних стероїдів; застосовується для набору якісної сухої м'язової маси і поліпшення швидкісних, силових якостей спортсмена, а також певні види вибухової витривалості.
2) Мельдоній (мілдронат) - метаболічний засіб, що нормалізує енергетичний метаболізм клітин, які зазнали гіпоксії або ішемії, а також підтримує енергетичний метаболізм серця та інших органів; за даними ряду досліджень він при прийомі під час періоду тренувань підвищує результати атлетів і їхню витривалість, покращує відновлення після виступу, захищає від стресу і активує функції центральної нервової системи.
А збирати факти, це є компетенція інших уповноважених органів, а нам лише вирішувати довіряти їм, чи - ні. Станом на сьогодні, особисто в мене немає жодних підстав не довіряти VADA (яка брала ці проби) та довіряти словам Рябінського.
Про ситуацію Володимира в бою з Брюстером тут взагалі недоречно згадувати, про неї вже багато до того було сказано.
Щодо відмови команди Стіверна в останній момент від запланованого бою, то мені це їхнє рішення також було в певній мірі дивним та, як мінімум, не логічним. З іншого боку, тепер мені не дивно, чому сторона Саші дізнавшись про позитивний результат Бермейнової допінг-проби, всеодно вирішила не скасовувати бій.
І взагалі, на основі чого такі думки, що я маю якусь неприязнь до Повєткіна, адже я завжди до нього відносився з повагою, поки він сам себе не скомпроментував. Я виступаю за чистий бокс без винятків! І я однаково нейтрально відношусь як до Саші, так і до Деонтея (в адрес якого ти чомусь дуже упереджений), але різниця в тому, що американець не ставив під сумнів свою чистоту, так само як і наш Володимир.
Навіть якщо Жоан і отримав півмільйона доларів, то навряд чи це є гідний розмір гонорару за ту ризиковану авантюру, на яку він зголосився.
П.С.: Пропоную дочекатися остаточного результату офіційного розслідування, після чого вже побачимо, хто насправді з нас правий.
0 # 20 декабря 2016 в 19:39 0
xRoix поддерживаю все твои коменты .Спорт должен быть чистым.И нет значения Русский или Американец правила должны быть для всех одинаковые.А то получается так Российский спортсмен провалился на допинг пробах причем два раза, надеюсь с этим фактом никто спорить не будет,зато Американцы ТРУСЫ только из-за того что не хочет выходить в ринг против бойца у которого есть превосходство за счет препаратов.Где логика???
0 # 20 декабря 2016 в 20:14 0
Дякую Олександре, дуже приємно, адже я саме це і доносив! Мені немає різниці, хто саме знаходиться під дією заборонених препаратів; й був був би на місці росіянина Вайлдер, то я би не вагаючись аналогічно реагував на таке грубе порушення. Просто враховуючи, що в даній ситуації основним фігурантом є знову Повєткін, то я закономірно і писав в його адрес. Прикро, що все йде до того, що надзвичайно інтригуючого мегафайту Вайлдер-Повєткін швидше за все вже не буде, а дуже б хотілося його побачити. Втім, в будь-якому випадку зараз потрібно дочекатися кінцевого, а головне- справедливого(!) вердикту по цій справі.
П.С.: Дуже шкода та, в певній мірі, неприємно, що моя (як на мене) обгрунтована точка зору спровокувала таку бурхливу і обурливу реакцію. Зрештою кожен має законне право на вільне вираження власних думок, навіть, якщо з ними хтось не згідний; тим паче я нікого не переконую у своїй правоті й завжди адекватно реагую на змістовну протилежну позицію, чого і іншим бажаю. Отож, ще раз дякую за підтримку!
0 # 21 декабря 2016 в 06:45 +1
Саша, если это будет доказано на 100% , тогда именно так и должно быть, но зачем уже закапывать витязя , до того пока не вскрыли пробу Б ?
Я лично не думаю так, как ты пишешь в начале своего комента.
А лишь высказал свои сомнения, потому что от Дона Кинга можно всего ожидать, любой фокус, любую подставу.
Но в принципе, как хотите, так и думай, ведь ты лично, ни один мой комент никогда не поддерживал
0 # 21 декабря 2016 в 09:07 +1
Саша Мотыхляев , я обращаюсь к тебе.
Я не хочу и не люблю рунань , да иногда приходится.
Ты не последователен , ты сначала пишешь что бой Витязя тебе понравился, он бил так бил, а теперь ты пишешь что полностью согласен с xroix.
Как мог тебе тогда понравится бой нахимиченого Витязя ?
0 # 20 декабря 2016 в 18:04 0
слухай xROIx-что вдруг на тебя нашло? что ты вдруг прямо разорвался критической бомбой.
не ожиданно как то.всегда такие спокойные коменты писал.
как вообще зовут тебя,а то по кличке как то не хочется к тебе обращаться.
сегодня ещё раз прочёл всё что ты написал вчера.
не согласен ни с чем что ты пишешь.ничего по делу,одна злоба на Витязя и его промоутера.обсуждать далее нет смысла.пусть каждый останется при своём мнении,ничего я тебе не докажу и ты мне в свою очередь.
скажу что удивил ты меня сильно,не ожидал я от тебя такого.скажу честно ,немного изменилось моё мнение о тебе
0 # 22 декабря 2016 в 21:24 +2
Я востаннє в максимально доступній формі спробою ще раз донести свою категоричну позицію щодо чергового допінгового скандалу навколо Повєткіна, розбивши її на декілька основних пунктів:
1) "Російська національна антидопінгова організація" РУСАДА повністю скомпроментувала себе масштабними і гучними допінговими скандалами з російськими спортсменами після проведення Зимових Олімпійських ігор 2014 року в Сочі та перед цьогорічною Літньою Олімпіадою в Ріо; а також своїми неодноразовими спробами звинуватити в прийомі допінгу запрошених іноземних боксерів, яким вдалося перемогти російських фаворитів в рамках російських вечорів боксу під егідою "Світ Боксу" з метою анулювання цих результатів, наприклад: рік назад, після того, як запрошений в Росію Дуродола сенсаційно забив доблесного і до того непереможеного нокаутера Кудряшова, після бою стало відомо, що нібито одна з його допінг-проб показала позитивний результат, але в ході власного адміністративного розслідування WBC постановила відхилити запит московської промоутерський компанії бізнесмена Андрія Рябінського щодо анулювання результату цього бою, визнавши Оланреваджу не винним у цій справі, оскільки "неможливо покладатися на надійність аналізу розкритої А-проби, а також цілісність Б-проби" в оскандаленому російському антидопінг-агентстві. А враховуючи, що до кінця 2015 року саме "русада" стабільно обслуговувала усі боксерські вечори організованих Рябінським, а після того, як рік назад вона примусово змушена була припинити свою діяльність рішенням WADA через масові допінгові махінації у російському спорті (до яких, як стверджують в агентстві, була причетна ФСБ Росії), й Повєткін почав перевірятися за жорсткою програмою допінг-тестування "Чистий бокс", відразу після чого в його організмі і знайшли сліди прийому допінгу. Тож напрошується резонне запитання: невже це таке співпадіння? Зрештою небезпідставні дискусії в світі боксу щодо допінгованості Повєткіна розпочались ще в минулому році після його надшвидкої перемоги нокаутом в першому раунді над стійким Пересом, й як підтвердження цьому є посилання на наступну статтю під назвою "Повєткін, стероїди та Вайлдер" (рекомендую): http://boxingnews.com.ua/uk/analitika/11500-povetkin-steroidy-i-uajlder. І це ще не згадуючи про бутафорний бій Міккі Рурка в 2014 році у Москві.
2) Дивовижний атлетизм, який Повєткін почав демонструвати за останні 3 роки будучи на родіні, різко контрастує з його зовнішнім виглядом за часів його перебування на теренах Німеччини в набагато молодшому віці. Все би нічого, якби не його провальні допінг-тести.
3) Якщо дивитися в корінь суботньої "перемоги" провалившого напередодні бою перевірку на допінг "вітязя", який до того ж пройшов повний тренувальний табір, над абсолютно непідготовленим Дюопою, якого в останній день викликали на бій, то можна чітко побачити, що тут насправді остарін в комплексі з повноцінною підготовкою передбачувано взяв верх над цілковитою розтренованістю. Єдине, чого б найменше хотілося, щоб Жоан прийнявши на себе низку зайвих ударів, не завдав собі непоправної шкоди, тож надіюсь його здоров'ю нічого серйозного не загрожує, окрім зламаного носу, як сказав сам француз після обстеження. По правильному проведення поєдинку за таких умов, та ще й в надважкій категорії є взагалі протипоказаним.
Зрештою, як виявилось, так вважаю не лише я, але і багато користувачів на інших спортивних сайтах, в тому числі і деякі росіяни, виходячи зі змісту їхніх постів, а також інші авторитетні та впливові персони в світі боксу, в числі яких український легендарний боксер, знавець боксу, редакція інтернет-видання та функціонер; в якості доказу навожу підбірку недавніх їхніх заяв на цю тему:
- Віталій Кличко ("вічний" чемпіон світу WBC та діючий мер столиці України м. Києва) "Поветкин утратил авторитет среди болельщиков, а в этом спорте это очень важно. Это не состязание, у кого лучшие стероиды или лучший допинг. Каждый должен быть чист – это главный принцип в спорте. А то, что произошло, не пойдёт на пользу ни боксу, ни спорту." (с)
- Антон Горюнов (експерт з боксу і шеф-редактор vringe.com): "Боец, уличённый в применении допинга, не имеет никакого права, в т.ч. морального, в тот же день выходить в ринг. В суд Дюопа не подаст уже, т.к. знал, на что шёл. А вот вопросы к санкционирующей организации должны быть." (c)
- Редакція російського спортивного інтернет-видання "Спорт-Експрес": "На наш взгляд, это возмутительно, когда спортсмен, который только сегодня (!) был уличен в применении запрещенных препаратов, выходит как ни в чем не бывало на поединок, просто поменяв соперника.
Никакие "особенные правила в профессиональном боксе" НЕ ДОЛЖНЫ служить оправданием. Есть официальный факт применения допинга. Нельзя оправдывать нарушителей, даже если они – наши.
Но находятся люди, которые словно пытаются доказать, что наши спортсмены, принимающие допинг, – это герои, их нужно вопреки всем моральным принципам выпускать соревноваться, их надо показывать по федеральным каналам, им нужно аплодировать (вместо того чтобы освистывать и наказывать). Человек, попавшийся на допинге, выходит в ринг – видимо, демонстрируя всему миру, что на чистый спорт России наплевать.
"СЭ" против такого. Мы не станем про это писать." (c)
- Маурісіо Сулейман (президент Всесвітньої боксерської ради (WBC): "К Дюопа не будет применено никаких санкций, поскольку ему предложили возможность заработать деньги, и он ей воспользовался. Стоит отметить, что он рисковал, ведь его нокаутировали в 6-м раунде. Это Федерация профессионального бокса России дала разрешение на поединок. Как известно, WBC отказался от санкционирования боя между Поветкиным и Стиверном из-за положительной допинг-пробы (россиянина) на вещество, которое может повысить боеспособность боксёра, а это опасно. Этот бой абсолютно точно не будет засчитан в рейтингах WBC." (с)
"WBC несколько месяцев жёстко отстаивал свою позицию, потратив много времени и средств, чтобы провести тщательное расследование и начать бороться со "всемирным движением" против России, потому что люди стали обращаться к случаям на Олимпиаде, таким образом пытаясь очернить всех российских спортсменов. WBC никогда не допускал таких дискриминаций и подобных атак. WBC провёл процесс по делу о положительном допинг-тесте Поветкина на мельдоний. В 2016 году WBC лишился двух боёв за титул чемпиона мира в супертяжёлом весе, что нанесло серьёзный урон нашей организации." (с)
- Андрій Рябінський (російський мільярдер, глава промоутерської компанії "Мир бокса") "Несмотря на то, что он за ситуацию с мельдонием был реабилитирован, тем не менее, его поместили в более жесткую программу контроля допинга, и было объявлено, что санкции будут очень серьезные в случае, если какое-либо вещество будет найдено в его организме. Его могут дисквалифицировать." (с)
"Победили, но всё равно ситуация не очень. В принципе я должен был отменить этот бой. Если бы эта информация (о допинг-пробе) была бы за несколько дней, то я бы отменил бой. Мы провели эту замену, чтобы не разочаровывать публику. Сумму гонорара Дюопа пусть озвучит сам, но он должен быть доволен. Мы с Сашей стараемся держать удар. Поветкин не применял допинг умышленно. Глупо было бы применять такой препарат умышленно, находясь под таким тестированием. Вина команды в этой ситуации может быть. Мы будем разбираться, мы с себя не снимаем вины. Я вполне понимаю, что мы виноваты. Я тоже хочу извиниться за замену, мы не к этому стремимся." (с)
Тож висновки кожному робити індивідуально, особисто я вже їх зробив. Звісно, що потрібно ще дочекатися остаточного вердикту по цій справі, однак Повєткін сам підірвав свою репутацію, а з нею і довіру до себе. Тільки не треба мою суху констатацію називати неприязню до Повєткіна, бо якби так було, то я би ще раніше це проявив. У випадку, якщо його хтось підступно підставив, то я бажаю йому повної реабілітації своєї заплямованої репутації та покарання справжніх винних. Наразі це все!
П.С.: Особисто проти Олександра Повєткіна та Андрія Рябінського я нічого не маю і ніколи не бажав їм нічого поганого, навпаки переконаний, що кожен з них в своїй сфері робить значний вклад у розвиток російського профібоксу, але насамперед я є за справедливе рішення по цій ситуації, яким би воно не було!
0 # 22 декабря 2016 в 21:49 +3
Скажу честно, очень хороший пост.всё по делу. Будем ждать официальных решений.
От себя ещё раз скажу, моя интуиция говорит что Поветкина подставили .
0 # 22 декабря 2016 в 22:11 +2
Цілком ймовірно. Плюсую. Рекомендую переглянути передачу "Реальний бокс" за участі Рябінського та Повєткіна якраз присвячену цій тематиці: https://www.youtube.com/watch?v=PwAhyyy7wdQ&spfreload=5.
0 # 22 декабря 2016 в 23:13 +2
Я смотрел сегодня. Не знаю как объяснить, Рябинский мне внушает доверие
Tvist # 20 декабря 2016 в 20:47 0
«Я был шокирован, когда узнал об этом, однако по приезду домой я в спокойной обстановке подумал, сложил два плюс два, и всё прояснилось. Начиная со вторника, они (представители команды Поветкина) говорили мне, что для меня уже есть замена, если я откажусь от встречи; и повторяли это всю неделю. Я тогда думал, что это просто для того, чтобы выбить меня из колеи. Но, похоже, они всё знали с самого начала», — анализирует ситуацию Стиверн.
«В субботу после завтрака я пошёл отдохнуть в свой номер, и как раз в это время узнал обо всём этом, — продолжил Бермейн. — Я тут же созвал всех из команды к себе и был на связи с тренером по телефону. Потом меня набрал Маурисио Сулейман, который очень сильно извинялся за то, что WBC отказывается санкционировать бой. Он сказал, что "наш приоритет — это безопасность". Это всё, что я услышал... Единственная причина, по которой я туда поехал — это возможность завоевать титул. Они пытались уговорить меня драться, напоминали, что, мол, ты же тоже, Бермейн, завалил тест, на что я ответил: "Ребята, это разные вещи: я выпил пятичасовой энергетик, а он кололся"».

«Уже в аэропорту я узнал, что Поветкин дерётся с французом. Они заранее знали, что он завалит допинг-тест. Пускай тебе с этим разбираются Дон Кинг и м-р Сулейман», — подытожил он.
0 # 21 декабря 2016 в 06:48 +1
Почему нужно верить тому что говорит Стиверн ?
Tvist # 21 декабря 2016 в 09:29 +1
Это всего лишь мнение Стиверна. Оно имеет право на жизнь,равно ,как и все остальные мнения. И почему нужно верить только тому тому, что говорит Поветкин и его команда?
Дождемся решения специальной комиссии WBC.
0 # 21 декабря 2016 в 10:55 +2
Сергей ты абсолютно прав. Естественно нельзя верить на слово.нужно дождаться заключения комиссии. Не утверждаю я что Стиверн врёт.
Но почему то у многих к Витязю особое негативное отношение.
Вот xroix считает что Рябинский выигрывает торги и везёт шоу в Россию с единственной целью , скрыть факт употребления допинга Поветкиным , но это же бред полный.
Рябинский привозит народу радость, разве нет?
Да в России нет платных трансляций , да и в Германии они не прижились.
Как много людей может поехать в США или в ту же Германию на бой?
Его люди откровенно благодарят за то что он делает, а одно реалити шоу " бой в большом городе " разве не для популяризации бокса?